Saturday 9 September 2017

Bäst Forex Strategi For Konsekvent Vinst


Forex Trading Strategy. Nick s Forex pris Action Strategy. Welcome till den senaste upplagan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi bygger helt och hållet på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, tweaking, Och förbättra min prissättningsstrategi sedan 2005 Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat Forex-marknaden har kastat på den. Och det är skönheten i Handla en prishandlingsstrategi. Indikatorbaserade strategier är låsta till marknadsförhållandena de skapades för Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast är prisåtgärder tillåter Du ska hålla din handel enkel. Att hålla din handel enkel. Den viktigaste principen i min Forex trading strategi är att fortsätta handla enkelt jag är emot över complica Tinghandel Eftersom ju enklare din strategi är, desto effektivare kommer du att vara som en näringsidkare. En av de viktigaste målen med min prissättningsstrategi är att hålla mina kartor rena Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden jag använder Dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex Packing, mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Utveckling utan indikatorer gör min Forex tradingstrategi enkel, stressfri och effektiv. Vad gör en ren Forex diagram ser ut här Här är en bild på min EUR USD 4 timmars diagram. Min rena och enkla Forex trading strategi. Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspris. Det är därför jag älskar min Forex trading strategi. Vissa handelsstrategier är en absolut röra för indikatorer Kolla in bilden nedan, vissa människor handlar faktiskt som en. En rörig indikatorbaserad Forex-strategi. Varför skulle du vilja handla som this. Indic Atorer som krävs för denna handelsstrategi. Så att handla med min Forex Trading Strategy använder jag inga indikatorer. Jag tycker inte alls om att använda Forex-indikatorer, eftersom jag finner data värdelösa, eftersom de lagrar nuvarande pris. Om du vill vara i ögonblicket och ta Handel baserat på vad som händer just nu måste du basera handel på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action. My Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar som är gratis flytande och regelbundet handlas. Detta beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading platform. Som sagt, föredrar jag personligen att koncentrera mig på några få valutapar på någon Jag tycker att det är alltför distraherande att försöka hålla reda på för många par samtidigt. Jag handlar främst om EUR USD, USD CAD och AUD USD. Jag handlar i allmänhet om dessa valutapar som de är mest förutsägbara och deras rörelse Är mjukare Du kan inte hitta slumpmässiga hopp om det inte varit några mycket oväntade nyheter, vilket är ganska sällsynt. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och Asian session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva Vid dessa tider. Prishandel handlar bättre om längre tidsramar. Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla vilken tidsram som helst från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagliga diagram. Dessa Är konsekvent det mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att få plats och leder till mer konsekvent vinst. Typer av prisåtgärdsanalys. För det första använder jag två former av Price Action Analysis. Support och Resistance lines. Candlestick analysis. How att skriva handel med Min Forex Trading Strategy. Due till den senaste ekonomiska osäkerheten och länderna förlorar sina kreditbetyg etc, valutor är inte handel som de normalt skulle det har lett till att jag handlar omkallelser uteslutande. Jag letar efter Starka omkastningsuppställningar som bildas ovanpå mina stöd - och motståndsområden När ett mönsterformulär indikerar en omkastning ställer jag in ett utlösningspris och anger handeln. Jag tar flera affärer varje vecka. Målstrategier Mål och Stopp. Mål Mina mål är på Genomsnittlig 80 pips Stoppar Min slutsteg är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Normalt tillåter jag prisåtgärder för att bestämma mitt mål och stoppa. Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på de senaste höga och låga A Gemensam plats för ett stopp kommer att vara över eller under de senaste höga eller låga. Hur man anpassar handelsstrategin kring nyhetsmeddelanden. Jag använder Forex Calendar från att hålla reda på ekonomiska data Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika Handel med höga nyhetsmeddelanden Genom att handla via de flesta nyhetsmeddelanden slutar jag göra mer vinst. Bankar och andra stora handelsinstitut betalar miljoner för analytiker och dataflöden som gör att de kan göra e Ducated gissning om kommande ekonomiska datautgåvor Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel skapas före en stor ekonomisk datafrisättning kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner själva för frisläppandet. Om prisåtgärder är Berättar att du är kortfattad, det finns vanligtvis en anledning. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket höga nyheter nyheter, här är en snabb lista. Tal av centralbankens ledare eller politiker. Interna kursmeddelanden eller något direkt relaterat till räntorna. NFP-rapport, namnet ändrades för en tid sedan till arbetsförändringsrapporten för icke-jordbruksföretag. Du bör också se upp för viktiga politiska möten som toppmötet i G7 och G8. Det senaste toppmötet i G7 i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort Det innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading Strategy enkel och tillåter dig att göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla valutapar i Forex. Bästa Forexstrategi för konsekvent vinst. Det är en strategi att göra Konsekvent vinst i forex även jag själv försöker redan detta och det fungerar men det kommer att bli svårt eftersom inte många människor diskuterar om denna strategi och det verkar som folk tenderar att tänka tekniska och grundläggande är det bästa sättet att vinna detta spel för att vara ärlig med dig På något sätt misslyckas teknisk och fundamental analys stor tid men jag förstår teknisk och grundläggande är bara analys men mest av forex-strategin kom i grunden av den analysen, t. ex. News Trading, grundläggande teknisk teknisk scalping tekniskt och liknande. Har du någonsin undrat varför H3ck mest Forex Trader förlora alla tider faktiskt lite forskning berätta för oss, mindre än 1 som verkligen framgång i denna Forex-branschen i början Jag tänkte aldrig handel forex det är så d4mn Svårt, låt oss vara ärliga killar, handelsexport ser lätt ut, men när vi handlar med riktiga pengar, mister vi alltid alltid och därför är det verkligen svårt att uppnå konsekvent vinst i denna bransch för mig som redan handlar forex i många många År förändras det inte än förrän en dag hittade jag en intressant strategi som verkligen fungerar för att skapa konsekvent vinst först jag tvivlar verkligen på att strategin kan fungera för lång sikt men jag testa mitt jag och jag överraskar ganska P. as du kan Se, jag handlar i ungefär 1 år, från 2014, fram till nu 19 september 2015 konstigt för att vara ärlig med er, den här strategin betyder inte något som teknisk eller grundläggande men det fungerar för lång sikt 16k inte dåligt rätt i tidigare Artikel Jag förklarar redan om min strategi Jag hedder i princip min strategi för att få konsekvent vinst är att använda säkringsstrategi som du kan se, jag handlar bara om 2 gånger, även om du ser det s 6 handel som jag gör, men jag handlar bara 2 eftersom min syatem använder orga Nic hedging. Not många Forex Trader använder organiska säkringar för att göra konsekvent vinst, eftersom denna strategi inte är lätt, måste du förstå trenden och till var de ska gå om vi redan räknar ut det, behöver vi bara sätta 3 par och Det är väldigt enkelt ingen teknisk eller grundläggande behövs förbi den här strategin som kallas arbitrage, vissa mäklarfirmor kommer att förbjuda den här typen av strategi, inte så säkert varför, men det verkar säkert som en charm hehehe well guys, dina homeworks idag lär dig om vad Är säkring, vad är organisk säkring och vad är arbitrage när du klarar av de 3 sakerna, kom tillbaka och läs mina andra sidor efter att du får konsekvent vinst från froex tro mig det fungerar som en magisk HUEHEHEHE. Ditulis oleh Forex Trader ForexAbiz Uppdaterad vid 4 47 PM. Postad av Aris Bisnis dan Peluang Usaha kl. 47.Hur att vara konsekvent lönsam i Forex trading. The majoriteten av detaljhandlare kämpar för att ta reda på hur man är konsekvent lönsam i Forex. Let s bryta ner De steg du behöver ta för att hjälpa dig vinst. Först och främst måste en näringsidkare räkna ut hur man är lönsam. Som vanligtvis kommer ner till att skapa eller anpassa sina handelsstrategier. För att passa näringsidkarens personlighet, handelsschema, Vinst och risk aptit. Detta är inte särskilt svårt eftersom nästan alla populära strategier du hittar online är till viss del lönsamma i längden. Först och främst rekommenderar jag programvara som denna 007fx Usd Chf Expert Advisor för Metatrader 4. Majoriteten av detaljhandeln kämpar för att ta reda på hur man ska vara konsekvent lönsam i Forex. S: s bryta ner de steg du behöver ta för att hjälpa dig vinst. Först av allt måste en näringsidkare räkna ut hur man ska vara lönsam. Brukar komma ner för att skapa eller anpassa sina handelsstrategier. För att passa säljaren s personlighet, handelsschema, vinst och risk aptit. Det är inte särskilt svårt eftersom nästan alla populära strategier du hittar online är till viss del vinst Kunna sägas på lång sikt. Som sagt bör varje strategi historiskt testas före användningen och dess genomsnittliga effektivitet bör mätas. Du måste också vara medveten om att historisk prestanda inte utgör en korrekt representation av framtida prestanda och garanterar därför inte framtida framgång. En andra hand måste en näringsidkare utveckla en viss mentalitet för att kunna följa sin strategi konsekvent. Denna andra delen kommer att vara det rådande ämnet i den här artikeln, för att inte förstå det är själva orsaken så många slutade Forex efter att ha förlorat sina pengar. Vinst orsakar ofta förluster. Huvudskälet till att folk börjar handla Forex är på grund av pengarna - det är inte en hemlighet. Problemet är att människor kan besegra vinster, vilket i sin tur kan vara deras undergång. En av de största hindren för att lära sig Hur man är konsekvent lönsam i Forex trading jagar pengarna. Det finns ingen tvekan om att Forex trading kan vara lönsamt men du måste vara tålmodig och realistisk. Ett bra ställe att börja Är att glömma eventuella orealistiska mål och mål. Tanken att tjäna stora summor pengar på några få snabba affärer är extremt osannolikt. Det kan vara alltför flippigt och över-konfidentiellt att det kan leda till att du förlorar din inledande investering. Intressant nybörjare som följer korta Terminsprisåtgärd utsätts för detta sätt att tänka. Omsättningen inom denna grupp av handlare är hög och de förlorar sin kapital om några månader. Du vill inte vara med i denna statistik. I princip är många veteranhandlare Lev med känslan för att tjäna pengar du behöver glömma att tjäna pengar. Om du ställer in pengemålet, ställer high. a näringsidkaren sig under mycket emotionellt tryck. Det resulterar i ett av de största misstag som är möjligt, dvs övertrading. Vi kommer tillbaka till Detta senare. Som ett alternativ till att fokusera på pengarna. Att fokusera på att lära sig handelsstrategier. Undersök vilka handelsverktyg som finns tillgängliga för dig. Vilka tekniker tycks ha ljudlogik. tänk hur de kan användas i en strategi. Addera Jon kan du studera hur marknaderna beter sig och lära sig hur branschen fungerar - du är förvånad över hur mycket att veta denna information kan hjälpa dig att handla konsekvent. Aldrig sluta lära dig - marknaderna förändras ständigt och om du vill ha konsekvens måste du vara Överträffa är bedrägligt farligt. Övertradering är ett annat ord för kurvböjning eller marknadsförverkan och genereras av en felaktig tankegång som beskrivits ovan. Överträffning är ett resultat av att se möjligheter på marknaden, inte för att de är Faktiskt där, men eftersom en näringsidkare vill att de ska vara där för att göra vinsten är han redan mentalt inställd på att göra det möjligt för Traders att inse detta och det är där bedrägeriet spelar in. Det finns två typer av övertrading - för ofta och För mycket. Men det är känt att vara det motsatta av hur man gör konsekvent vinst i Forex trading. Först, låt oss hantera handel för ofta. I sitt tal med titeln Hur man stannar ur deb t Warren Buffett Sa att du behöver disciplin när du investerar. Du måste vänta tills du ser den feta stigningen att svänga på, för att investera är ett icke-kallat strejkspel. I baseball måste du svänga på ställen du inte nödvändigtvis vill. I affärer behöver du inte svänga På något Du kan bara sitta där och om du inte gillar priserna behöver du inte svänga dag efter dag, efter dag, efter dag och det finns inga kallade strejk Du kan helt enkelt vänta på det en gång i en månad när du Som priset, när du verkligen vet vad du gör och då svänger du och du behöver bara ett par gungor. Om du överlägger samma princip till Forex trading, är det fortfarande bra. Bottom line is. the trader doesn t Behöver göra en hel del affärer. Bara att göra rätten är tillräckligt. När du kommer till handel ett levande konto borde du ha en strategi med förinställda specifika villkor för att komma in i branschen. Följ bara din egen strategi och gör inte handla när Du borde inte t. Den andra delen av overtrading handlar för mycket jag N volymer. Många säger att det frivilliga utnyttjande är skyldigt. Forex-mäklare erbjuder betydande hävstångseffekt på sina handelskonton. I teorin var detta ursprungligen. för att ge företagen chansen att göra rimliga vinster från små investeringar, vilket möjliggör mer Människor att se värdet i handel och använda det som en tjänst som mäklare tillhandahåller. I praktiken är det dock höga hävstångseffekter som är vanliga för nybörjare som är frestade genom att maximera sina potentiella vinster, men istället. maximera deras faktiska förlust. När djävulen är I detalj. Hög hävstång är inte egentligen en dålig sak. Det tillåter handel i större volymer, vilket resulterar i en näringsidkare som har mindre ledig marginal att spela med vid en drawdown. Högre volymer betyder mer pip värde - motorn av Vinst och förlust. Det är emellertid näringsidkarens val att handla en orimligt hög volym som gör ett konto mer mottagligt för marginalanrop. För själva hävstången - om något är det där för att hjälpa en näringsidkare som alrea Dy förstår hur hävstångseffekt fungerar och respekterar det. Läran här är att undvika över-trading. Ingen vinner alltid. Du kan fråga, hur fortsätter denna Forex-handlare att konsekvent vinna. Vinning konsekvent i Forex har inget att göra med att vinna hela tiden , I varje handel. Man kan argumentera mot att använda ordet vinna helt och hållet, eftersom det kan. Misslyckas med att tro att lycka är en faktor i Forex och CFD-handel eller. Det handlar om någon likhet med spelande spel. Spel har ingen plats i hållbar , Framgångsrik Forex trading. Closing varje handel i vinst är helt enkelt en trading urban myth. If vi pratar om hur man ska vara konsekvent lönsam i Forex på lång sikt. Några professionella intraday handlare kan vara konsekvent lönsamma på daglig basis. Men inte ens De kan visa en handelsrapport som det inte inkluderar en enda förlorande handel. Om du är en öm losare kan du kämpa med Forex. Framgångsrika näringsidkare med decennier av erfarenhet bekänna till mindre än 40 av alla sina affärer bei Ng lönsam. Några går så låga som 20. Tricket är att de som är lönsamma ger tillräckligt för att täcka förlusterna och göra vinst. Tänk på att detta är vanligt för långsiktiga, trend-efterföljande handlare. Det tar mycket av Mental förmåga att erkänna felaktigheter i ditt beslutsfattande om din strategi tillåter det och att stänga en förlorad handel tidigt med en liten förlust. Sammanlagt tar det ungefär lika mycket förtroende att du litar på dig själv och inte stänger en vinnande handel för tidigt. Du måste vara Patienten och rida trenden tills den är klar. Mycket har sagts om handelsdisciplin men mycket lite om organisation. Orden leder till konsekvens och konsistens är vad denna artikel handlar om. Allting börjar med din handelsrutin. Du behöver en strikt plan Som kommer att täcka det mesta av din handelsaktivitet och hjälpa dig att minska den slumpmässiga faktorn till ett absolut minimum. Om du tror att du inte är du fel - du gör. Många nybörjare handlar om att utveckla negativa handelsvanor. Overtrade en gång Få tur, fortsätt och slut på att torka ut deras konto. Kan dåliga vanor vara lönsamma. Ja, men kan de vara konsekvent lönsamma. Nej, de kan t. När en sådan näringsidkare har vunnit en gång, har hon förstärkt en negativ handelsvanor Det visar sig nästan omöjligt att bryta. Hur kan den personen handla omsorgsfullt med vetskap om hur mycket man kunde ha gjort med lycka. Träder tror att de har tur tills de kommer. Att driva ordentliga handelsvanor hjälper dig att svara på hur man är konsekvent lönsam i Forex trading. Avslutningsvis är här ett fuskblad för din stadigt ökande kapitalkurva. Låt gå av förväntningar. Uppnå en handelsstrategi du gillar. Se till att det har strikta villkor för att komma in och utträda affärer. Testa det tills du litar på det. Stick Till det och kom ihåg att det visade sig lönsamt i dina test. Inte överrätta under något villkor. Upprepa allt för att analysera dina affärer. Uppmätta dina långsiktiga framsteg snarare än kortvarig framgång eller misslyckande. Upprepa denna övning och du kan inevitab Ly hamnar i en relativt liten grupp av finansiella handlare som gjorde det. Kom ihåg det handlar om vad som händer i genomsnitt och på sikt. En sista sak - slash inte när trading. Research visar att personer som slash är mindre avancerade vid lösningen Logiska problem än de som sitter rakt.

No comments:

Post a Comment