Monday 28 August 2017

Hög Sannolikhet Handelsstrategier Forex Handel


3 priskanaler som hjälper dig att hitta höga sannolikhetshandelar. Artikelsammanfattning Inramning av prisåtgärder hjälper en näringsidkare att känna igen hög sannolikhet för inmatning och utgångar Ramning baseras på tidigare prisåtgärder så att det inte kan förutsäga framtiden kan det hjälpa till att bygga förväntningar så att du vet om den nuvarande Rum kan vara slut på ånga eller bara början Det finns ett antal sätt att rama prisåtgärder så att du bara behöver bestämma vilken metod som passar bäst för dig. Priset kan ofta känna sig underlagt naturens regler som tyngdkraften eller tröghet Därför när Prisfallet till en viss nivå kan du ofta märka en studsa vid någon tidpunkt. Inramning av prisdiagram med kanaler kan hjälpa dig att se när priset kan reagera eller studsa och när en lämplig inmatning eller utträde kan visas. Det finns många diagram och handelsstrategier med pris Kanaler så behandla det som en buffé Välj bara vad du vill och om något inte passar dig, låt det vara för nästa näringsidkare Kanaler kan också utföra olika saker som att hjälpa dig att p Inpoint trend fortsättning poster eller intervall bundna omkastningar. Du kommer att introduceras till 3 typer av kanaler i artikeln Handtecknade kanaler är klass skolversionen av kanalhandel men kan vara mycket effektiv för att hitta poster och avsluta Donchian Channels hjälphandlare hitta breakouts och breakdowns Genom att titta på pris extremer över ett visst antal perioder eller dagar Slutligen tittar vi på en avancerad kanal baserad på Median-Line-analysen, som heter Andrews Pitchfork. Läs Forex Enkla kanaler kan vara mycket effektiva. Kort skapad av Tyler Yell, CMT. Handdragen kanal. Det här är det bästa stället att börja för nyare handlare. Handdrogna kanaler är lätta att förstå och kan användas i varierande eller sidledsmarknader med pris som reagerar på stöd och motstånd. Kanaler kan också användas på en stigande marknad som vi ser på EURUSD-diagrammet ovan. Läs Forex Linjeverktyget kan användas för att rita kanaltoppar och bottnar. Chart Skapat av Tyler Yell, CMT. Nyckelfrekvensen för en kanal är det priset shou Ld beröra minst två gånger men tre eller mer är bäst I en stigande kanal som vi ser ovan på EURUSD ligger kraften bakom köptrycket som vi ser med högre höjder och högre låga så att den höga sannolikhetshandeln skulle få dig att köpa nära Kanalbottnar med stopp under inträde och utsidan av kanalen och sälja nära kanaltoppar. Kortslutning vid kanaltoppar rekommenderas inte eftersom vi är i en uptrend. Läs Forex Range Trading gör det möjligt för dig att tydligt definiera din risk och mål. Kort skapad av Tyler Yell, CMT. Donchian Channel Breakout Trading. Richard Donchian skapade en djupt enkel trend efter strategin på 1980-talet byggd på konceptet att köpa styrka och sälja svaghet. Donchian Channels anses vara en hög sannolikhetsstrategi som finner att priset överstiger det höga eller det låga över ett användarnummer Av timmar dagars veckor Denna kanalstrategi fungerar bra i stigande eller fallande marknader men är bäst pensionerad under intervallbundna marknader. Läs Forex This Simple Strat Egy hjälper dig att fånga stora rörelser och begränsningsförluster. Kort skapad av Tyler Yell, CMT. Eftersom några breakouts resulterar i legitima trender, kommer många handlare att lägga en stoppavfart i motsatt kanal. Detta begränsar risken och förhindrar att du håller på en förlorad handel för länge Traders som inte är bekväma med det breda stoppet uppmuntras att minska handelsstorleken eller du kan skydda din handel genom att stoppa med hjälp av Average True Range eller med ett stopp i mitten av kanalen som skulle vara en 10 dagars låg eller Hög beroende på trendriktning. Ändra s Pitchfork Median Line. Trading med pitchfork är kraftfull när du förstår var du ska hitta utgångspunkter för att rita mönstret. Pitchfork trading utvecklades av Dr Alan Andrews baserat på konceptet att priset ofta återgår till ett genomsnittspris Övertid med svängningar bort från medianlinjen återkommer ofta till trenden växlar riktningar Detta mönster möjliggör en stram risk och rimliga resultatmål. Läs Forex Konstruera Pi Tchfork är enkel och byggd på marknaden Pivots. Chart Skapad av Tyler Yell, CMT. Argumentet som hjälper handlare att bygga strategier runt pitchfork är att 80 av tiden i trending marknader, kommer priserna att gravida mot den stigande eller fallande medianlinjen. Grunden kommer att baseras på 3 svängbara vridningar på marknaderna som identifieras som A, B, C på diagrammet. Startsvängningen Punkt A är början på medianlinjen och svänga extrempunkterna B och C runt punkt A tar du höjdkraften. Det finns Många användbara verktyg för att hitta utgångspunkterna A, B, C men efter ett tag kan du peka på marknadens svängutgångspunkter med din näringsidkare. Du kan använda Zig Z ag-indikatorn som hjälper dig att bestämma det viktigaste Prisändringar och vrider och ritar din pitchfork från de punkterna. Ett annat alternativ är att använda dagliga eller veckovisa fraktaler som visar prisomvandlingar för att markera vändpunkter på marknaden. Det föredragna målet när handeln med hökkraften är Mittlinje Men i starka trender marknader eller varierande marknader kan du rikta in mot motståndskraftig gaffel. Stoppet placeras ofta utanför höjdkraften med en mängd av 0 5 eller 1 gånger Average True Range för att låta marknaden andas i trenden. Nyckeln till denna eller någon strategi är att hitta den som fungerar bäst för dig Slutmålen för vilken kanal du använder är att inrama prisåtgärder på din föredragna tidsram så att du kan bestämma lämpliga poster och utgångar oavsett vilken metod du använder , Se till att begränsa din risk genom att placera stopp utanför kanalen och använda lämplig handelsstorlek för ditt kontobalans .--- Skriven av Tyler Yell, Handelsinstruktör. Intresserad i vår analytiker s bästa visningar på stora marknader Kolla in vårt fria handel Guides Here. DailyFX ger Forex nyheter och teknisk analys om de trender som påverkar de globala valutamarknaden. Höga sannolikhetsstrategier för handel med Forex, Futures, and Stock Markets med CD Audio. In High Probability Trading Strategies beskriver författaren och den välkända handelspedagogen Robert Miner alla aspekter av en praktisk handelsplan - från inträde till utträde - som han har utvecklat under det förflutna tjugo plusåret. Mer i hög sannolikhet Handelsstrategier, författare och välkänd handelspedagog Robert Miner beskriver medvetet alla aspekter av en praktisk handelsplan - från inträde till utträde - som han har utvecklat under sin karaktär på tjugo plus år. Resultatet är ett komplett sätt att Handel som gör det möjligt för dig att handla konfidentiellt på en mängd olika marknader och tidsramar Skriven av den seriösa näringsidkaren i åtanke, ger denna tillförlitliga resursinformation ett beprövat tillvägagångssätt för att analysera marknadsbeteende, identifiera lönsamma handelsuppställningar och genomföra och hantera affärer - från inträde till CD-ROM-DVD och andra kompletterande material ingår inte som en del av eBook-filen Less. Friends Reviews. To se vad dina vänner tyckte om den här boken, grunden Se sign upmunity Reviews. Saeed Mohamadi betygsätt det gillade det verkligen. Mest 2 år sedan. Jag läste den här boken 2010 och sedan dess ändrade jag helt och hållet om marknadsföring och handel i allmänhet Jag använde inte sin strategi alls och jag gjorde inte Tror på det sedan dag ett men Men jag har lärt mig att jag kunde se på marknaden från ett stort antal synpunkter och jag tror att jag läser hela recensionen. Grek-rankade det gillade det. Mest 5 år sedan. Denna bok har grunderna för en handel Strategi med hjälp av några standarddiagrammönster och indikatorer Det viktigaste värdet är att instilera disciplinen att hålla sig till handelsplaner. Många sofistikerade handlare kommer att bli frustrerade av sin brist på fullständighet och många nybörjare kommer att läsa hela recensionen. Tadas Talaikis bedömde att det var ok. Enbart Tillägg av otaliga böcker Kirsebärplockningsexemplar För det första innehåller inga sådana strategier inte marknaden. Köp och håll strategin. För det andra innehåller marknaderna mer variant än de som finns i sådana böcker. För det tredje innehåller denna boj ingenting om verkliga sannolikheter calcu Läs hela recensionen. Susan Gast betygsatt det var fantastiskt. Över 3 år sedan. En av de bästa böckerna om handel jag någonsin har läst. Ja, han täcker hur man handlar med sin proprietära programvara, men det var fortfarande väldigt mycket Educational. Yari betygsatt det gillade det verkligen. Över 4 år sedan. Hög sannolikhet Trading och 2 saker du behöver veta om. Hög sannolikhet Trading skulle vara det närmaste med en Forex heliga graal, rätt Kanske inte. Men vad är hög sannolikhet handel Och vad innebär det att det finns någon hög sannolikhet för valutahandel strategier runt. Väl, se, ska vi. Men innan du går längre måste du förstå vad hög sannolikhet trading är. Tabel Of Contents. Definition of High Probability Trading. Här är definitionen av handel med hög sannolikhet endast när det finns en mycket hög chans att din handel är en vinnare. Så vilken procentuell framgång talar vi om här Faktum är att ingen kan berätta vilken procentandel av handelssuccesräntan skulle räkna med Lika hög probabi Men om någon har 90 trading framgångs priser, det skulle vara riktigt bra handelssystem att ha Men faktum är att de är väldigt få eller mycket sällsynta indeed. Generellt sett skulle handelssuccesen på 60-80 betraktas som hög sannolikhet Trading. Why Jo, det är mer än 50 chans att lyckas, det är inte det. Hög sannolikhet Trading Setups-Hur och var de bildar. I min ödmjuka åsikt tror jag att dessa två saker nedan gör eller bildar hög sannolikhet trading setups. Support Och motståndsnivåer. Större tidsramar som dagliga, månatliga och veckovis. Nu kan du ha en annan åsikt om detta så du behöver inte verkligen tro vad jag säger. Vad är mina skäl då. Väl, när det gäller stöd och motstånd Nivåer utstrålar dessa nivåer Varje Tom, Dick och Harry handlare i världen kan se den. De stora finansinstituten som handlar på valutamarknaden kan också se det Så det naturliga mänskliga svaret sparkar in och priserna beter sig förutsägbart när det träffar stödnivåer Eller motstånd. Nu är jag också av den uppfattningen att stöd och motståndsnivåer du ser på mindre tidsramar inte är lika viktiga som de som ses på de större tidsramarna. Därför spelar de större tidsramarna en viktig roll i det här argumentet att höga sannolikhetsuppställningar Hända i dem. READ Detta är den bästa bakåtstopptekniken 2 diagram visar alla. De stora trenderna är så uppenbara i större tidsramar eftersom större tidsramar minskar bruset som är så vanligt i de mindre tidsramarna. Stöd och motståndsnivåer på längre tid Ramar sticker ut sticker ut De kan ses tydligt av varje näringsidkare. Exemplar av hög sannolikhetshandel inställningar på stöd och motståndsnivåer på större tidsramar. Jag kommer att visa dig några exempel på hur priserna reagerar på stöd och motståndsnivåer på större tidsramar Så du kommer att förstå vad jag pratar om och jag kan bara göra dig till en troende. Denna första tabellen nedan är GBPUSD på den månatliga tidsramen och det som är viktigt att notera här är f Agera det. Det var uppenbart stöd och motstånd levels. and när priset slog dem på den nivån, reagerade det som förväntat Pris träffar stödnivåer och studsa tillbaka eller pris träffar motståndsnivåer och droppar ner. Her är ett annat exempel är det en veckovis GBPJPY diagram , Märker hur priset beter sig förutsägbart. Jag kan ge dig många exempel i dagliga, veckovisa och månatliga diagram över hur priserna uppträdde när det slår stöd och motståndsnivåer men allvarligt lär du dig mycket när du utforskar dig själv, kolla in det Kolla in det förflutna och du d bli förvånad. Vilka vill ha handel med höga sannolikhetshandelstillfällen i veckovisa och månadsvisa diagram. Jag vill inte du. Här är problemet när du vill handla med hjälp av de veckovisa eller månatliga charts. trade-konfigurationerna för alltid Av handelsuppsättningar kommer att ta år att bilda, för att nå de stora stöd - och motståndsnivåerna. Därför kommer du att handla mindre. Du slutar förlustavstånd kommer att bli enorma. Så vad är det bästa sättet att handla dessa höga sannolikhetshandel s? Etups som händer i de större tidsramarna. Jo, det här nästa avsnittet, kommer jag att röra på den. Hur handlar du med höga sannolikhetssättningsinställningar på större tidsramar. Nu sa jag tidigare att handelsuppställningar som händer i de större tidsramarna Mycket tid att bilda år ens. Så om du fokuserar på att bara handla ett eller 2 valutapar får du knappast några affärer alls. Men den goda nyheten är att det finns 20-23 valutapar som du kan övervaka till Se var priset ligger i jämförelse med de stöd - och motståndsnivåer du har identifierat på dina diagram. Med detta ökar chanserna för handeluppställningar som ofta bildas i något av dessa 20 plus valutapar, men oavsett, det kommer fortfarande att vara en lång väntan. READ Hur man handlar Pullbacks i Forex. Så vad är lösningen då. Tja, tror du att du måste skilja hög sannolikhetshandel i större tidsramar från din dagliga eller vanliga handelsaktivitet. Vad ska det betyda? Det betyder. you Kan ha din vanliga handel ac Tivitet, som till exempel dagshandel, och dina handelsstrategier kommer att baseras på mindre tidsramar från en 1 minut upp till 4 timmars diagram. Men å andra sidan håller du också ett öga på vad som händer i den större tidningen, Handelsuppsättningarna som kan bildas där Och när tiderna kommer och uppställningarna händer, bör du handla dem. Så väsentligt är det som en två separat handel. Det bra med det är det inte att störa din vanliga handelsaktivitet. Är du Glad nu bra. Så när tiden kommer och en handelsuppsättning i den större tidsramen bildas, hur tar du faktiskt handeln här. Här gör jag. Om jag ser en handelsuppsättning som händer i månads - och veckoslutet och det är nästan dags Att göra en handel baserad på den inställningen kommer jag att byta till en mindre tidsram, antingen den dagliga eller den 4 timmars eller den 1 timmars tidsramen. Jag använder dessa mindre tidsramar för mina handelsposter. Eller om jag ser en hög sannolikhetsuppställning på den dagliga tidsramen , Jag byter till 4 timmar, 1 timme eller ens 30 minuters tidsram för mina handelsposter. Det finns två anledningar till att jag gör det. För att få bättre handelsposter så att mitt stoppavstånd är tätt som möjligt men inte för nära att bli för tidigt stoppad. När mitt stoppförlust avstånd är tätt som Möjligt kan jag öka mina kontraktsstorlekar som jag handlar, vilket inte ökar min övergripande handelsrisk alls. Här är ett exempel på en handel som jag såg på den månatliga tidsramen EURJPY, notera stödnivån som brutits tidigare i blått och när Priset var på väg upp till den här nivån väntade jag på det. Så när priset var på väg upp till denna motståndsnivå som jag identifierade på det månatliga diagrammet, bytte jag sedan till 4-timmarsramen för min handelspost och min försäljningssignal var en baisse Nål lyckades jag bara få 145 pips vinst på denna handel Jag var lite dum för att använda mitt efterföljande stopp för nära med 4 timmar tidsramen Jag borde ha använt den dagliga tidsramen för att spåra stoppa min handel och placera den bara Bakom lägre svänghöjder men Vad jag tycker om att du ska se är vad som händer next. READ Stop Loss Order och de enda 2 bästa ställena att placera den. Det är 1900 pips som rör sig i 38 dagar. Imagine Jag f hade just flyttat min stoppförlust till breakeven och gjorde inte Bry sig om att spåra stopp etc och bara släppa handeln, skulle jag ha gjort så mycket vinst på drygt en månad. För att sätta det i perspektiv handlade jag en gång standardavtal för den handeln, jag kunde ha gjort 19.000 på den handeln. S en viktig lärdom från den erfarenheten. När du handlar i den större tidsramen, behandla och hantera inte den handeln som en handel i en mindre tidsram. Om du gör det, kommer din chans att få maximal vinst från den handeln att minska. Forex Trading Strategies är lämpliga för Trading High Sannolikhet Trading Setup. Det finns några Forex trading strategier här som kan användas framgångsrikt i handel med hög sannolikhet forex trading inställningar i de större tidsramarna. Bara tänka utanför lådan och lite Använd en liten bit Av fantasi när man försöker a Nd bestämmer vad som är det bästa sättet att använda dessa Forex trading strategier för att handla dessa inställningar. Ytterligare Anmärkningar om hög sannolik handel på större tidsramar. Det kommer att finnas gånger som priset kommer whipsaw runt lite på de identifierade nivåerna av stöd och motstånd och detta kan Menar att du kan få slut på ditt första handelsförsök, men du kommer märka att efter det priset kommer att fortsätta i den riktning du förväntade dig. Så om du blir stoppad en gång, tänk inte att du är över. Håll ögonen på. Du kanske måste ta en andra sekundär handel Eller 3: e handel innan priset rör sig i önskad riktning. Läs mer om prishandelshandel Det hjälper dig mycket när du vet när du ska komma in i kursen för min kurshandel, om du är ledig, läs och läs. Komma till nytta i sådana situationer som vad jag har gått igenom. Whew Slutligen är det över, det är 1 515 ord skrivna på det här inlägget om hög sannolikhandel. Vänligen glöm inte att dela, som, tweet Eller länk om du har haft det Det betyder världen för mig om du gör det så att jag kan vara mer motiverad att skriva mer användbara Forex Trading Tips för dig Många Tack RKay. Support och Resistance. Even viktigare än trendriktningen är nyckelstöd Och motståndsnivåer Anledningen till att stöd och motstånd är så viktigt är att det är vad resten av marknaden också tittar på Forex är den bästa marknaden i världen för stöd och motstånd som arbetar om och om medan dessa stöd och motståndsnivåer inte alltid Hålla de kommer ofta att fungera som viktiga nivåer för att göra lönsamma affärer från. Pris aktörer handlar ständigt efter nyckelstöd och motståndsnivåer att handla från. En enkel titt på något Forex-diagram visar dig hur ofta dessa nivåer respekteras. Göra en framgångsrik handel, handlingshandlare måste pröva dessa stöd och motståndsnivåer När priset når till dessa nivåer handlar det om att vänta på priset för att få en signal för inmatning. Då är ett diagram examen Ple med uppenbara stöd och motståndsnivåer. Introduktion till Johnathon Fox s prishandelshandelsstrategi. Levande aktionshandel. Introduktion till att bli ett högt trovärdighetspris. Handlingshandel. Prishandel Handeln är den vanligaste formen av handel bland professionella handlare. Pris Handling handlar om Analyserar bara de råa prisaktiva uppgifterna på ett rent diagram utan några indikatorer. Vad så många näringsidkare inte inser är att de indikatorer de använder i sin handel bygger på att använda gamla prisdata för att ge dem en sänkt indikator, medan prishandlare Tar levande pris eftersom det kontinuerligt skrivs ut på sina kartor för att göra höga sannolikheter för handelstillverkningar. Som sagt ovan är Action mer än bara att titta på det sista ljuset för att göra handel. Det är vad mönsterhandlare gör, men framgångsrikt pris Handlingshandlare använder hela diagrammet för att fatta handelsbeslut Pris pratar alltid om någonting och lärande hur man använder den informationen är kritik Jag lär mig hur man läser och handlar prishandlingshistorien. När handel med trenden ser handlarna på att ta hand om den nuvarande trenden. En mycket enkel strategi är det ganska ofta förbises av många affärer. Du skulle sannolikt ha Hörde att säga som trenden är din vän tills den böjer sig och det här är mycket sant De bästa affärer kommer att hittas när handel med trenden. På Forexmarknaderna är soliga trender inte alltid tillgängliga. Merparten av tiden hittar du marknaden Vilket bara betyder att det inte finns någon uppenbar trend på något sätt. För pris aktörer handlar det inte om att om marknaden trender eller sträcker det fortfarande kan vara bra affärer att spela. För att identifiera trender på marknaden med prisåtgärder är mycket Enkelt När vi vill handla med trenden vill vi bara handla med de uppenbara trenderna Om trenden inte är uppenbar är chansen att det inte är en väldigt stark trend och vi kan behöva leta efter andra affärer Det är viktigt att du får se vad priset gör. Det här är viktigt när du letar efter trender. Obs! I det rena råa prisdiagrammet nedan är priset klart högre. Det här är en Väldigt uppenbar trend och det enda handlar att spela på denna marknad är att köpa och handla i linje med trenden. Vad är Price Action. Below är ett exempel på hur en näringsidkare kan använda dessa stöd och motståndsnivåer för att göra handel. Diagrammet visar En Pin Bar som har bildats på en nyckelstödsnivå Pris avvisar sedan supportnivån och flyttas högre. Pris Actionhandlare använder informationen från prishandlingsdiagrammet för att fatta sina handelsbeslut. Prishandlare har nyckelsignaler som de vill presentera På marknaden för dem att göra en handel. Prishandel handlare använder information som de kan se i priset, såsom. Finns det en trend. Finns det en range. Is pris på eller nära ett stöd och motståndsnivå. Priset bildades en Nyckel omkastning L-signalen som indikerar marknaden kommer att röra sig. Med prisuppgifterna kan handlingshandlaren pröva nyckel - och efterfrågan på sina diagram. De kan också identifiera när priset är på väg att antingen bryta ut eller vända och använd denna information för att ta den Lönsamma affärer. När det gäller två videoklipp som gjordes medan handeln gjordes med handlingspriser för live-pris. Dessa videoklipp markerar just hur hög sannolikheten dessa handelshanteringsinställningar kan vara när du spelar dem från de korrekta områdena på diagrammen. Samma höga sannolikhetsmetoder som lärs ut i Forex School Online Lifetime Membership Price Action Course, som handel från den viktiga dagliga supportmotståndsnivån, som vill handla inom den uppenbara trenden och använder en prisaktionsutlösningssignal som en pinbar för bekräftelse . Vilka är de typer av handel Pris aktörshandlare Ta hög sannolikhet Trading Strategies Inträde till Exit Tactics för Forex, Futures och aktiemarknader. I High Sannolikhet Trading Strategies Författare och välkänd handelspedagog Robert Miner beskriver skickligt alla aspekter av en praktisk handelsplan från inträde till utträde som han har utvecklat under sin karaktär i tjugo plus år. Resultatet är ett komplett sätt att handla som Kommer att göra det möjligt för dig att handla tryggt på en mängd olika marknader och tidsramar. Skriftlig med den allvarliga näringsidkaren kommer ihåg att denna tillförlitliga resursinformation visar ett beprövat tillvägagångssätt för att analysera marknadsbeteende, identifiera lönsamma handelsuppställningar och genomföra och hantera affärer från inträde till exit. PART ONE Strategier för höga sannolikhetshandelar för varje marknad och vilken tidsram 1.CHAPTER 1 Strategier för hög sannolikhet för varje marknad och vilken tidsram 3.Any marknad, vilken tidsram som helst 4.Konditions med en hög sannolikhetsresultat 4.Laddnings - och lagringsindikatorer 5 . Vad du kommer att lära dig i den här boken och CD 6. Låt oss komma igång 8. Kapitel 2 Flera tidsramar Momentumstrategi 9. Vad är Momentum 11.Multiple Time Fram E Momentum Strategies 12.The Basic Dual Time Frame Momentum Strategi 12.Momentum Reversals 14.Mosta Pris Indikatorer Representera Rate-of-Change 15.Momentum och Price Trends Ofta Diverge 16.How Dual Time Frame Momentum Strategies Work 19.Which indikatorer att använda För strategier för flera tidsramar Momentum 31. Vilka är de bästa indikatorns inställningar för att använda 36. Regler för tidsramar för tidsramar med tidsramar 43. Dual-tidsramens strategiska handelsfilter 46.KAPITEL 3 Praktisk mönsterigenkänning för tendenser och korrigeringar 49. Varför är det viktigt Identifiera en trend eller korrigering 50.Simple Pattern Recognition Baserat på Elliott Wave 52.Trend eller Correction The Overlap Guideline 52.ABC och Away We Go 58plex Corrections 64.Overlap är nyckeln för att identifiera en korrigering 66.Trends och Five-Wave Patterns 67.Greater i tid och pris 75.Fifth waves är nyckeln 77.Momentum och mönsterposition 79.Momentum och mönster inte tillräckligt 82.CHAPTER 4 Utöver Fib Retracements 83.Internal Retracements and Corrections 84.Alterna Te Price Projections Kvalificera Interna Retracements 89.More Alternate Price Projections 92.External Retracements Hjälp Identifiera den slutliga delen av en trend eller korrigering 96.Patternprismål 99.Pris, Mönster och Momentum 106.CHAPTER 5 Utöver traditionella cykler 111. Tidsåtgångar Och korrigeringar 112.Alternatidsprojektioner Begränsa tidsrapporteringsområdet 114. Fler tidsfaktorer 117. Tidsriktningszonen 118. Fler tidsfaktorer 135.CHAPTER 6 Inträdesstrategier och positionsstorlek 139.Entry Strategi 1 Trailing One-Bar Entry och Stop 140.Entry Strategy 2 Swing Entry och Stop 150.Position Size 158.CHAPTER 7 Exit Strategies and Trade Management 163.Multiple-Unit Trading 164.Risk belöningsförhållanden 165.Exit Strategies 166.Trade Management 168.Trade Endast hög sannolikhet, optimala inställningar 197.PART TWO Trading the Plan 199.CHAPTER 8 Real Traders, Realtid 201.Adam Sowinski Slorzewo, Polen 202.Jagir Singh London, Storbritannien 206.Cees Van Hasselt Breda, Nederländerna 214.Kerry Szymanski T Ucson, Arizona 218.Derrik Hobbs Warszawa, Indiana 222.Carolyn Boroden Scottsdale, Arizona 227.Jaime Johnson Encinitas, Kalifornien, och. Bogata, Columbia 231. Kapitel Sammanfattning 234.KAPITEL 9 Handel med handel och andra frågor 237.Routines och Trading Rekord 237. Varför handlare vinner eller förlorar 239.Technology, Trading Time Frames, Marknader för handel och hävstång 242.Trade för poäng, inte för fästingar 244. Du kan inte köpa framgång 244. Du kan vara en framgångsrik näringsidkare 245. Mer Bar - by-Bar Entry till Exit Trade Exemplen 247.About Författaren 263. Om CD-ROM 271.

No comments:

Post a Comment